|
|
Autor |
Wiadomość |
Fajka70
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łobodno Płeć: Chłopak
|
Wysłany: Czw 11:45, 28 Maj 2009 Temat postu: Artykuł-ALMOT-producent,czy importer?? |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów!! Tworze nowy temat, bo dopatrzałem się pewnej niejasności w firmie ALMOT, która jest... no właśnie producentem polskich części do motocykli Romet, Simson, MZ (i nie tylko), czy tylko jest importerem i przebijają na swoje oznaczenia.Więc tak,żeby nie było nudno opowiem wszystko, co Mi doskonale o tym wiadomo. Odkąd mam Simka, jest mi wiadomo że almot (prawdopodobnie) produkuje cylindry do simsona, są one zrobione estetycznie, z dobrego materiału, ale wykonanie pozostawia dużo do życzenia. produkcja/import w tej firmie obejmuje prawie wszystkie części do w/w motorków.Tutaj jest pytanie: skoro cylinder jest wykonany w skali 9/10 (braki w ożebrowaniu, małe okna w tuleji) to czemu tłok jest jakości zerowej?? producent ten sam, stop materiału odpowiedni (AK20) tłok jest ciężki, rowki na pierścienie za duże, zamki na pierścienie byle jak wbite(nawet nie zalewane) niekiedy krzywo, niekiedy wypadają pierścienie wykonane Z RURY.... to jest raz. Dwa to wał, który bywa krzywy, źle wyważony, kiepskiej jakości korbowód (kumpel miał krzywo otwór w główce wywiercony) jest miękki i chropowaty... Trzy to Magneto, które jest za mocno na magnesowane, Efekt?? palenie wszystkiego,co związane z naszą instalacją (żarówki, cewki, w niektórych przypadkach oporniki i bezpieczniki, moduły w elektroniku i co najgorsze miedziane blaszki w przełącznikach które znowu kiepskie) Nie łączą czasami się palą( bardzo duży, siwy dym ) mówiąc o magnecie, puszcza na nitach... efekt?? hałas,zrywanie klinów na wale, wyrywanie wału, łożysk i karterów. pozostając przy zapłonie, płyta jest za mała, wymaga perfekcyjnego ustawienia zapłonu, bo się rusza góra-dół (w moim przypadku perfekcyjnego,żeby za wczas nie odcięło zapłonu) I chyba najważniejsze, popychacze i klamki sprzęgła.Wykonane z miękkiego materiału, który nie pozwolił mi użytkować sprzęgła po przebiegu 70km!!! popychacze rozepchało we wszystkie strony, a co najgorsze zacisło w wałku do którego dostęp jest tylko z jednej strony( chyba że zrobicie to co ja, ale o tym pokaże wam już na zdjęciu) ewentualnie rozpoławianie silnika
Jak wiecie jeszcze o czymś to piszcie, jak mi się przypomni to też dopisze zdjęć wszystkich nie mam bo nie było by widać gołym okiem co jest nie halo. Kto chce to wpadać na pokaz tych części a tutaj link do zdjęć(sory za jakość ale to tylko k510i): [link widoczny dla zalogowanych]
1) przewiercenie się przez karter do wałka skrzyni, przez który przechodzą popychacze sprzęgła
2,3,4) popychacze, niestety jak byście to mieli na ręce to dopiero by było widać co się stało
5) Wyrwany kawałek wału( wał o przebiegu 500km!! )
6,7)klamka sprzęgła to samo zdjęcie, ale nie widać zadzioru
A to już mówi samo za siebie
Znalazłem jeszcze moje magneto [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fajka70 dnia Czw 11:52, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel &
Programosy
|